Wat doen we?

Als bureau moet je veel kunnen, maar alles willen beheersen is een utopie.

Conceptueel zijn we heel vaardig en verrassen we u graag met nieuwe creatieve invalshoeken. Vormgeving en design vormen de basis van al onze opdrachten, dus daarin halen we graag het beste in onszelf naar boven.

Een tv-commercial maken is meer iets voor de grote bureau's uit Amsterdam, maar een goede, korte product- of bedrijfsvideo doen we wel weer graag en goed. Een mooie website ontwikkelen binnen uw corporate identity pakken we graag op, maar een webshop vraagt weer om andere specialisten. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Om het nog een beetje overzichtelijk te houden hebben we hieronder de belangrijkste pijlers uitgelicht

Corporate identity

Zonder huisstijl geen corporate identity. Maar de corporate identity gaat verder dan een huisstijl.

De huisstijl is de bindende factor, de corporate identity is feitelijk de (visuele) bedrijfsidentiteit: de complete mix aan communicatiemiddelen die eenduidig en consequent uitstralen hoe je je als bedrijf presenteert. Net zo goed als een persoon zichzelf goed moet verzorgen en presenteren, geldt dat ook voor een bedrijf. Een goede corporate identity maakt je herkenbaar en een serieuze partij voor andere bedrijven en toekomstig personeel.

Bekijk ons werk »

Packaging

Een goed verpakkingsontwerp is visueel aantrekkelijk, heeft een boodschap, straalt wat uit en is geen 'me too' design.

Dat klinkt misschien wat makkelijk, maar leg elke verpakking maar eens langs de lat. Een mooi product is één, maar een verpakking die het product versterkt, is twee. Bij De Zaak Fortuin maken we graag werk van een verpakking; wat moet het communiceren, waar en hoe wordt het gepresenteerd en wat is het umfeld. Daarbij zijn we altijd op zoek naar de meest essentiële vorm om de boodschap zo goed mogelijk over te brengen. Dat is soms een strijd, maar die gaan we graag aan.
Behalve het ontwerp hebben we de noodzakelijk know how in huis om een technische executie van het design te realiseren.

Bekijk ons werk »

Print

Drukwerk is nog steeds een stevig communicatiemiddel. Nu de online-wereld in sommige opzichten volwassen begint te worden (is), zijn de contouren van print nog niet vervaagd.

Alleen print zal niet meer lukken in deze tijden, maar ondersteunend kan het een absolute meerwaarde zijn in de communicatiemix. Sterker nog, op basis van onderzoek heeft een aantal grote adverteerders de laatste jaren de print inspanningen juist verhoogd. De karaktereigenschappen van print: attentiewaarde, persoonlijke boodschap en laagdrempelig gebruik geven aantoonbaar betere response dan de generieke online inspanningen.

Bekijk ons werk »

Online

We leven in het digitale tijdperk. De online mogelijkheden worden nog elke dag groter. Gelukkig zijn er bedrijven die op de voorste golf met de ontwikkelingen meesurfen. Heel eerlijk; zo'n bedrijf zijn wij niet Maar we zitten wel op de golf er net achter.

Een mooie en geavanceerde website maken we graag en goed. Google indexatie nemen we dan meteen mee en voor online mailcampagnes wisselen we graag van gedachten.

Bekijk ons werk »

Interne Communicatie

Alle neuzen dezelfde kant op krijgen, is een uitdaging waar menig manager zich voor gesteld ziet staan.

Zeker in deze economische tijden wordt er meer van een organisatie gevraagd. We worden geacht slagvaardiger te zijn en nog beter en efficiënter samen te werken. Vaak is daar een gedragsverandering voor nodig. En probeer dan alle kikkers maar eens in de kruiwagen te houden. Toch zijn het vaak boeiende trajecten waarbij we graag meedenken over een creatieve aanpak die bij kan dragen aan het gewenste resultaat.

Bekijk ons werk »

Campagnes

Een boodschap staat nooit op zich. Een goede campagne brengt uw boodschap bij uw doelgroep door een juiste inzet van communicatiemiddelen.

Zowel on- als offline kennen we de mogelijkheden om uw organisatie boven het maaiveld uit te doen stijgen. Een creatieve boodschap in de juiste frequentie en middelen sorteert resultaat.

Bekijk ons werk »

Online Magazines - Binnenkort

Binnenkort meer hierover.

Video

Een goede bedrijfsvideo heeft een verhaal te vertellen, een productvideo maakt je nieuwsgierig en een instructievideo vertelt je hoe het zit.

De basis dient echter altijd goed te zijn. Wat wil je vertellen en hoe ga je dat verbeelden. In samenwerking met professionals als videografen, motion artists en animators kunnen we uw bedrijfsvideo een boodschap laten overbrengen. Kort, bondig en krachtig.

Bekijk ons werk »

Hallo

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen, of gewoon eens vrijblijvend kennismaken? Je bent van harte welkom.

Bel 078 - 68 211 93 of mail naar info@dezaakfortuin.nl